Alla inlägg den 1 maj 2013

Av cathrine - 1 maj 2013 20:22

Ja då är det snart jobb igen!
Tiden går fort när man är ledig.
Igår blev det ingen brasa på Svanö eftersom Na är sjuk. Men vi hade en del att elda upp här hemma, så det blev en hemma brasa.
När vi stod ute så kom familjen Thylander med Pansie. Hugo och Pansie busade, kul. I vanliga fall så blir hon mest arg på lilla Hugo för han är så intensiv. Men igår var hon busig..

Idag har jag bakat 70 st cupcakes till Na's disco på fredag. Sedan blev det vila några timmar pga att jag har varit trött och väldigt yr. Men efter vilan så blev jag som en ny människa. Så nu har det det tvättats och hängt tvätten ute.. Mm luktar gott. Sedan blev det strykning, och nu vila och arga snickaren på tvn.

Imorgon blir det jobb på dagen och strålning på em. Ska göra klart inför tjejkvällen på fm eftersom jag inte är med på kvällen.

Nu måste jag kolla på arga Anders!
Ha en mysig kväll. Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards