Alla inlägg den 4 maj 2013

Av cathrine - 4 maj 2013 20:23

Imorse var det ett underbart väder. Morgonpromenad i solen och älven visade sin vackraste sida.
Gör oss iordning för en Sundsvalls resa. Blir ett kort stopp hos mamma för att kolla upp lite virke som Palle ska få för att bygga en bod. Mamma hänger på ner till Birsta, Kjelle jobbar!

I Birsta blir inget shoppat av det som vi tänkt, blev en billig resa.
Vi skulle kolla på avslutningsklänning och skor till Lill gumman. Svårt att hitta klänning när man är mitt i mellan barn/vuxen åldern.
Jaja då blev det bara att åka hem tomhänt:(
Det blev en hamburgare på Big Boy i Härnösand, och shopping på Ica Maxi istället... De hade godis för 4.90kr, jobbigt.. Då måste man köpa!
Blev lite jordgubbar också, dock det mesta fick Nattis.

Väl hemma blev det soffa en stund sedan dusch.
Sedan ringde min Goa pappa och surrade lite. Jag är lyckligt lottad som har en så underbar och snäll mamma och pappa. Tack att ni finns!

Avslutade kvällen med lite målning.
Nu hamnade jag i soffan igen, tyvärr inget på tv. Blir kanske en film.

Annars mår jag bra, skönt. Jobbar 75% och det funkar utmärkt. Känner att jag inte riktigt räcker till på jobbet, men det blir bättre.
Har nu gjort 6/30 strålningar. Har begärt ledigt 13,14 juni för Stadsfesten. Blev inte så poppis på strålningen, men jag vill inte missa festen! Den 18 juni är jag klar med strålningen, jihoooo. Hoppas att det flyter på så här bra.
Har fortfarande ont i benen och lite i munnen, men annars inget problem från strålningen.
Läste att det kunde ta upp till ett år innan cellgifterna försvinner ur kroppen. Stämmer det så är det inte konstigt att jag har ont, är lite trött, saknar hår och ögonfransar fortfarande. Men det vänder, längtar verkligen till den vändpunkten.

Nej nu har jag inte tid med er längre.
Ha det gott i denna regniga kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards