Alla inlägg den 24 maj 2013

Av cathrine - 24 maj 2013 19:05

5 dagar med strålning har gått..
Det är först nu som jag börjar bli irriterad på hyn, röd och kliar:(
Blev lite grinig härom dagen när jag fick veta att jag ska göra några mer strålningar.. Vanligast är 5 veckor=25 dagar. Jag fick till mig att jag skulle göra 30 st, härom dagen sa de att jag ska göra 33 st. Vad less jag blir!
Men det är bara att gilla läget..

I onsdags firade vi Na med mamma och Kjell på Höga Kusten hotellet. Igår firades hon av pappa och Eva, Karin & Po och Qrre& Märtha. Hon har det bra, många fina paket blev det:)

Idag har jag haft en kaosdag. Hade ställt klockan på 6:20, vaknar då och väljer att ställa om klockan. Somnar och vaknar 15 min innan jag ska åka. Hann inte med fika, stannade på Statoil på hemvägen. Tar för liten kopp, vilket gör att jag får kaffe på byxorna:( Lite allmänt strul under dagen blir det, avslutar med att jag i min trötthet går till helt fel bilparkering. Får vända in mot stan igen. Men väl hemma blev det grillat, det var lyckat. Avslutar nu med godis:)

Blir nog en bra helg tror jag:)
Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards