Alla inlägg den 30 maj 2013

Av cathrine - 30 maj 2013 20:36

Ja då var det snart helg igen:)
Vad tiden går fort...

Idag hade jag både strålning och läkarbesök, sedan tog jag en halv semesterdag. Imorgon är det möte på fm sedan strålning och sedan helg:)

Ja hur gick det idag då? Jo fint!
Hade en hel del funderingar som jag fick svar på.

Borde jag operera bort brösten och äggstockar, NEJ. De tror inte det är nödvändigt eftersom detta inte är ärftligt i släkten...

Vad beror svettningarna på? KROPPEN är satt i samma läge som vid övergångsåldern, därav svettningarna...

Blir det uppföljning med läkarträff? JA

Varför har jag ej börjat med mina hormontabletter? PGA att det inte ska bli så mycket biverkningar med flera behandlingar och dess biverkningar samtidigt...

Hur vet vi att jag är frisk? Jag vill ha en ny röntgen! OK då fixar vi det:)....

Varför har ni ökat på min behandlingslängd till 33 ggr? PGA min ålder...

Ja det var mer som sas men detta var bra att få veta, och skönt med en till röntgen. Jag vill veta att allt är borta nu!
Och det är borta... Men vill försäkra mig:)

Idag har det varit varmt! Jag har klippt gräset, tvättat och tvättat bilen. Men Patrik stod och snickrade och sågade så nu är det massor av spån på bilen:( men men, det blir ju bra med en bod:)

Nu laddar vi inför imorgon och sedan helg och middag på lördag med Palles familj, trevligt!

Kram på er

Ps: jag har varit och hälsat på en go tjej idag:) Marcus och Ninas lillgumma...


Ovido - Quiz & Flashcards