Alla inlägg den 21 maj 2013

Av cathrine - 21 maj 2013 20:19

Idag har jag och Na gjort klar tårtan:)
Nu är vi redo för födelsedagsfirande i dagarna två:)

Känner som jag skulle kunna jobba dygnet runt hemma och på jobbet nu. Känns som jag duttar överallt, och inget blir hundra bra. Men det får vara så ett tag.

Idag har jag varit inne i gallerian, eller rättare sagt det som ska bli gallerian. Känns spännande, tror detta blir riktigt bra. Längtar verkligen till det börjar fyllas av handlare och staden tar ett steg framåt.

Tyvärr så har jag inte så mycket att skriva om mitt mående längre. Allt rullar liksom på, iochförsig är väl det bra! Nu har jag endast 14 strålningar kvar, dvs över 50% gjorda:)

Nu blir det Äntligen hemma på tv. Imorgon är det jobb, strålning och mat på Höga kusten hotell. Mmmm vad gott:)

Ovido - Quiz & Flashcards