Alla inlägg den 18 maj 2013

Av cathrine - 18 maj 2013 20:13

Men hur kan mello börja kl nio? Min inre klocka säger att den ska vara kl åtta. Ja men det är bara att vänta, kan däremot inte lova att det kommer finnas godis kvar kl nio:(

Idag har vädret varit helt underbart! Vi har hållt på hela dagen, hämtat virke i Härnösand till boden, klippt nästan allt gräs, planterat lite blommor, tvättat mm. Skulle baka men sirapen var slut:( får bli bakning imorgon istället...

Patrik försöker sluta snusa, lite grinig dag ett. Tänkte skälla lite på honom men insåg att jag har inte rätten att gnälla på honom pga att jag vet att jag själv har varit en gnällkärring ibland under min behandlingsperiod.

Nu blir det godis, nötter och dricka. Precis som jag inte redan har ätit nog mycket dynga idag. Har blivit fika flera ggr och hamburgare till middag, avslutar detta med en sockerkick:)

Ha en mysig mello kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards