Alla inlägg den 10 maj 2013

Av cathrine - 10 maj 2013 18:32

Oj vad skönt med helg:)
Började morgonen med att de ringde från strålningsenheten, maskinen fortfarande trasig. Fy vad surt...
Åkte på jobbet, ringde ner till Sundsvall och berättade att jag kunde åka ner efter kl två om de fick igång maskinen..
-jaha men kan du inte komma nu? Frågade de.. Hmm jo jag hinner kanske, möte i Kramfors kl 11.45
Skyndar mig till bilen och brummar iväg vid kl nio. I Utansjö tänds tempmätaren, f....
Inte nu! Saktar ner farten och tjurar till Härnösand. Väl på Shell ser jag att det var nästan helt tomt på kylarvätska, troligtvis läckage. Men så ovanligt att våra bilar djäklas, nja.
I bilen igen, på väg till Sundsvall.
Strålning görs, skönt!
Vänder hem igen direkt för att hinna med mötet, behöver bara tanka på vägen. Hinner med mötet, med 5 min marginal. Det blev ett lunchmöte med pizza på Träffen.

Tillbaka på jobbet ett tag, sedan handling och hem och baka bullar. Sedan blev det fredagsmys med tacos. Imorgon blir det lite städning och smörgåstårtebak. Känns kul att det är flera som kommer på söndag.

Tänk att nu har jag både varit med och firat gubbens 30 & 40 årsdag. Tänk att vi varit tillsammans över 13 år, är på g mot 14 år. Tiden går fort!

Nog pratat.. Nu ska jag kolla lite tv, duscha och sedan se Let's Dans med min dotter. En vanlig fredagskväll på g med andra ord.
Nu hoppas vi bara på bättre väder i helgen.
Kram på er och ta hand om varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards