Alla inlägg den 3 april 2013

Av cathrine - 3 april 2013 17:33

Idag har det varit en bra dag:)

Känner att nu är jag på bättringsvägar. Känns så skönt! Smaken har inte kommit tillbaka, blåsorna i munnen är många och orken är det siochsådär med. Men annars känns det bra:)
Jobbade lite på fm, åkte sedan och tog en gofika med mamma. Sedan blev det hemfärd för middag. Idag blev det kycklingwraps, gott.


Igår fastande jag framför datorn i timmar. Skulle uppdatera hemsidan på jobbet och fick inte till det. Det finns inget som kan göra mig så arg som när jag inte förstår. Kvart över tio igår kväll fick jag ge upp. Men upp i morse igen med nya ögon, men det gick inte bättre. Så visst nu har vi en fungerande hemsida med Stadsfesten, men den ser mest ut som en blogg:(
Men tyvärr så är det nog bara att ge upp och se mig besegrad. Jag får acceptera att hemsidan/bloggen fyller sitt syfte, men den blev inte vacker. Är det någon som vill följa oss på Kramforsstadsfest så är adressen: www.kramforsstadsfest.com


Imorgon är Patrik ledig med Na. Undra vad de ska hitta på för kul??
Tycker inte att det finns så mycket aktiviteter på loven. Vi resonerade om att det tex skulle gå filmer på bion på dagarna, eller kanske någon annan aktivitet. Jag har bara sett ett enda påsklovstips och det är någon snickring i Skule. Men det kanske är jag som letat dåligt....


Nu ska jag ta och skicka iväg några mail och sedan ta mig en kopp kaffe på altanen.
Ha en fortsatt mysig kväll i solen.



Ovido - Quiz & Flashcards