Alla inlägg den 20 april 2013

Av cathrine - 20 april 2013 20:19

Oj så skönt med helg:)
Imorse låg jag ända till 10:30, det var länge sedan. Sov inte ända till halv elva, men låg kvar och vilade.
Sedan blev det en promenad med Hugo i solen, men oj vad det blåste.

Igår hade vi aktivitet utanför komin, det blåste lika mycket då också. Solen värmde lite, men det är ingen riktig värme när solen försvinner. Aktiviteten gick ut på att lämna namnförslag till nya Gallerian, tror att vi har ca 250 förslag nu. Kul!

I övrigt idag så har det tvättats, sågat upp hålet mellan Na's rum, promenerats osv. Nu blir det film:)

Na ville inte vara med oss, hon skulle kolla på något själv. Det är inte så ofta som hon vill vara med sina tråkiga föräldrar längre..

Både mamma och jag anser att vi har några kilo för mycket, men jag hittade en bild på nätet som berättade att det ska vara lite extra kilo på kroppen:) Jag kanske ska lita på bilden, jag är inte emot lite kurvor. Bara det inte blir för mycket..

För övrigt mår jag som vanligt.. Ok förutom värken i benen och i revbenen. Får höra på torsdag om det ska vara så här. Men säkert är det så här det ska vara, tar väl ett tag att komma tillbaka till verkligheten.

Oj vad rörigt skrivet det blev idag.. Men det får funka ändå.

Nej nu har jag inte tid, filmtajm:)
Ha en mysig lördags kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards