Alla inlägg den 26 april 2013

Av cathrine - 26 april 2013 22:41

Ja då har det gått en vecka igen:)
Imorgon är det inte vila för då är det högstadagen. Knallar och fina erbjudande borta på högsta området vid mekonomen. Välkommen dit mellan 10-14!

För övrigt så har jag gjort mina två första strålningar. Nu är jag igång.
Dag ett kom jag tio min för sent pga att jag tagit fel på tiden. Dag två ville jag inte vara sen, för det är det värsta jag vet. Så då var jag där 30 min innan! De skrattade åt mig och sa att jag hade svårt att passa tider. Och på sitt sätt har jag det, är alltid alldeles för tidigt över allt. Men hellre det, ogillar när folk kommer för sent.

För övrigt gick strålningen bra. Nu är det bara 28 ggr kvar!
Det blir en el ev två övernattningar i Sundsvall till veckan.
På fredag kväll måste jag vara hemma för att fixa cupcakes till Na's disco.

Som sagt Imorgon är det jobb och sedan blir det mat i Härnösand med Niclas, Na, Patrik, Qrre & Märta. Vi ska fira Nisses 17 års dag. Shit vad tiden går undan.
Grabbarna var tre och fyra när Patrik och jag träffades. Nu är lillgumman snart tolv, Nicke sjutton och Crille snart nitton. Undra om barnen börjar bli stora eller jag gammal?

Nej nu måste jag sova. Ska upp senast halv åtta imorgon bitti.

Sov gott och trevlig helg på er!!
Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards