Alla inlägg den 15 april 2013

Av cathrine - 15 april 2013 20:45

Jaha då har det snart gått en dag igen. Nu är det bara 1,5 vecka till jag påbörjar strålningen. Känns skönt att snart få komma igång.

Idag har jag jobbat, planerat stadsfest, planerat namntävlingen till Gallerian och varit på möte. Med andra ord, en vanlig dag. Men det känns som det mest är Markus som jobbar med Stadsfesten. Jag sprötar på åt alla möjliga håll:(

Måendet är ok:) lite seg och ont under armen där operationen är gjord. Känseln kommer inte tillbaka heller. Men jag får nog räkna med att den inte kommer tillbaka. Men vad ska man med känsel under/ baksida av armen till. Den gör ju ingen nytta ändå:)

Sitter nu och kollar Olaconny och Morgan. Vilken dynga!
Tror det blir en tidig kväll istället.. Min dotter ligger uppe och min man ser jag bara ryggen av. Det är bara jobb där..
Men bra kvinna reder sig själv.

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards