Alla inlägg den 17 april 2013

Av cathrine - 17 april 2013 20:46

Idag har jag kommit på en sak. Jag är ganska lik Skalle Per i Ronja Rövardotter:( Är så trött på att vara utan hår, är så trött på sjalar och mössor. Tror jag måste tvätta håret med substral eller vad den där växt näringen heter. Undra om det funkar??
Någon som provat?

Övrigt så har dagen flutit på, ganska mycket jobb på jobbet. Flyttat ut vår säng i andra rummet så vi kan börja i Na's rum snart.
Hon har varit så duktig som stått ut i väntan på detta projekt. Nu vill hon åka bort en dag så jag får göra klart rummet och det får bli en överraskning till henne. Får se nästa helg om mormor har fullt upp.
Måste säga att jag har en vacker dotter:)

Nu ska jag se slutet på arga snickaren:) Jag skulle så gärna få besök av något inredningsprogram som kommer och gör om tex köket.

Ja du ropar mannen och vill ha hjälp, måste dra.. Hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards