Alla inlägg den 10 april 2013

Av cathrine - 10 april 2013 15:16

Idag har jag varit på röntgen i Sundsvall. trodde att det skulle ta lång tid, men allt tog kanske 20 min bara. Strålningen är nu planerad med start den 25 april. Och kommer då sedan pågå i 6 veckor. Tyvärr gick det inte att starta tidigare, men snart så kör jag:)

Idag har jag också fått min första tatuering. Dock inte så fin men i alla fall en tatuering:) tre prickar;)

Nu blir det att jobba en del fram till starten av behandlingen. Har inte fått något schema för framtida strålning, men jag har lämnat önskan om sen/tidig tid så jag sover varannan dag i Sundsvall.

Annars så händer det inte så mycket. Jobbar lite, vilar lite osv. Jag mår riktigt bra faktiskt:) Känns skönt att jag blir piggare för varje dag som går.

Idag har jag träffat mamma, pappa, Eva och fikat med Jenny L. Jätte kul att stöta på henne( jenny) var flera år sedan. Hon var lika go som vanligt:)

Nu blir det att sitta i soffan ett tag innan middagen ska förberedas.
Ta hand om er, kram

Ovido - Quiz & Flashcards