Alla inlägg den 24 april 2013

Av cathrine - 24 april 2013 21:13

Ikväll har det varit vårsoaré på Na's skola:) mysigt med lite musikunderhållning.

Annars så är dagarna som tidigare. Men det har varit grymt mycket på jobbet ett tag nu, mina 75% har varit nästan 100%.. Det har varit mycket med möten, galleria, aktiviteter osv. Nu är också Årsmötet gjort, gud så skönt. Jag är lika nervös varje gång för bokslut är inte min starka sida. Men som vanligt hade jag min räddare på plats, Ulf. Tack igen..
Jag vill bara avsluta min jobbdiskution med att kul är det att jobba:)

Imorgon är det strålning.. Skönt!!
Nu kör vi! Nu påbörjas del två av tre.
Får höra imorgon om jag kan få det strålningsschema jag önskat. Vill kunna jobba på som jag gjort.

Nu blir det vila i soffan innan jag ska krypa ner i sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards