Alla inlägg den 30 april 2013

Av cathrine - 30 april 2013 16:39

Ja då var man hemma igen.
Har svårt att sova borta, är inte van alla ljud. Tror grannen på hotellet höll på att möblera om igår kväll. Sedan har jag svårt med sömnen, sover max 2 h sedan vaknar jag av att jag svettas. Tar av mig täcket, somnar om och vaknar efter ca 1 h av att jag fryser. Så är varje natt.. Fattar inte vad som är fel med min kropp...
Imorse blev det frukost och sedan strålning nr 4 av 30.

Sedan blev det raka vägen till jobbet!
Idag har jag förberett tipsrundan till tjejkvällen. Markus har fixat med frågor och jag har skrivit ut och gjort ett frågeformulär. På torsdag ska jag springa ut i butikerna med dem och sedan på em ska jag ner på strålningen igen.

Men först ska jag ta det lugnt hemma ett tag. Vi blir hemma ikväll för Na är förkyld igen. Hon har varit sjuk ofta på slutet. Stackarn..
Hon ligger nu nerbäddad i soffan på sitt rum och kollar serie.

Imorgon blir det bakning och lite pyssel ute. Na och jag ska baka cupcakes till deras disco på fredag...

Lägger in en bild på min nya kompis. Vi träffas varje dag.. Jag har ännu inte listat ut om det är en kille eller en tjej, men lite rund är hen. Vi ska träffas dagligen i 6 veckor, men jag tror inte vi blir en vän för livet. Hoppas inte det i alla fall!
Visar också vad fint det är i restaurangen på hotellet. Helt otroligt att det kan vara så schysst på ett sjukhus.

Nej nu ska jag slöa i soffan efter matintaget. Trevlig Valborg på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards