Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Kväll...

Av cathrine - 21 april 2013 21:38

Oh vad skönt att sätta sig i soffan en stund.. Har hållt på i Na's rum i 4 h. Tapetserat en vägg och skruvat ihop ett bord som Na själv köpt för sina pengar. Hon är så otroligt duktig med pengar, hon önskar sig i present och jul och sedan köper hon kläder och prylar själv under året. Duktig tjej:)


Nu är det lite småfix kvar. Spegel ovanför sminkbordet, lampa, dörrfoder och gardiner.. Men vi är på g! Tror hon börjar bli riktigt nöjd.


Idag har varit en dag med fint väder, önskar bara att det skulle sluta att blåsa. Morgonpromenaden var härlig i solen.. När jag nästan var hemma och gick förbi wästerlunds så slog tanken mig att varför har de inte öppet längre perioder... Tror att det skulle funka om man la manken till och fixade lite go mat där och gott fika.
Visst det kanske inte är så många som åker denna väg, men gör man något riktigt bra så återkommet folk och sprider den positiva attityden vidare.


För övrigt så har det varit skönt att vara ledig! Malin hade skickat till mig och berättade att hon också hade en enorm benvärk efter behandling. Skönt att jag inte var ensam om detta, inte skönt att hon hade ont men skönt att veta att det är fler än jag som har detta problem. Hjärnan går på högvarv ibland och man funderar om något mer är fel på en. Men det är bara en biverkning:)


Nej nu blir det dusch och sova snart. Skönt! Gott natt alla vänner.
Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards