Alla inlägg den 2 mars 2013

Av cathrine - 2 mars 2013 17:48

Jaha då har snart denna dag gått!
Idag har vi verkligen inte gjort något alls.. Varit på en kort promenad, tvättat och sedan bara legat och kollat på skidor på tvn.
Jag känner mig så sjukt uttråkad, men jag tror jag behöver vila. Mår inte riktigt bra, trött och helt orkeslös. Vill så gärna ta cellgifterna på tisdag, så därför har jag lovat mig själv att det blir vila fram till dess....
Tror inte det finns något sätt att påverka mina blodvärden, men jag kan prova att ta det lugnt.

Just nu ligger jag i soffan och kikar på Jamie oliver, gillar igentligen inte honom så mycket. Men det finns inte så mycket bättre att se på:)
Patrik ligger i andra änden och vilar, Hugo snarkar på golvet och Na är på pyjamasparty:)

Vet inte vad man ska hitta på ikväll, blir säkert en film och lite godis:)

Hoppas på bättre väder imorgon.. Vill inte ha mer snö nu, vill ha vår:) det var ju så fint i veckan när solen sken och det droppade från taken.. Humöret steg och vårkänslorna pirrade i kroppen:)

Håll tummarna åt mig till på tisdag och så har ni en mysig lördagkväll!!!

Ovido - Quiz & Flashcards