Alla inlägg den 8 mars 2013

Av cathrine - 8 mars 2013 16:38

Fy vad trist dag. Kroppen skriker av smärta, ont i skallen, ingen ork, ingen smak osv.
Fy tusan vad jag gnällde nu, men jag bara måste få säga att det är en dålig dag idag:(
När jag träffade läkaren i tisdags så frågade hon hur mycket biverkningar jag har efter behandlingarna, ja inte så mycket tror jag.. Jag lägger det bakom mig och kommer inte riktig ihåg det förren det kommer tillbaka..
Och nu kom dessa biverkningar med en riktig käftsmäll! Och det var ganska många.

Annars då, ja det händer inget speciellt...
Patrik och jag var och tvättade bilen, när vi sitter i biltvätten så säger han:
Tror det är första gången på 13 år som vi sitter i biltvätten tillsammans. Han undrade om jag kunde blogga om det;) bäst jag gör det då... Så nu vet alla att vi jag tvättat bilen ihop:)

Jag längtar så sjukt efter en inbakad pizza från Jakten, får bli en sådan när smaken är tillbaka:) De har verkligen en grymt god pizza där! Lite dyrare än på andra ställen men värd varje krona!

Idag blev det bara en kort promenad, det var skönt med lite frisk luft. Hugo har varit hos Gunilla idag:) tur att hon pysslar om honom ibland:) Har inte riktigt orken att gå med honom. Men nu är det helg och Patrik kan pyssla om honom några dagar!

Imorgon eller på söndag kommer Lill gumman hem. Igår åt hon på grekiska på söder i Stockholm (fick en bild) och idag har de varit på stan och sedan skulle de äta entrecote i lägenheten.. Det är inte synd om henne inte.

Ha en mysig fredag kväll, vi kanske hörs mer under helgen:)
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards