Alla inlägg den 26 mars 2013

Av cathrine - 26 mars 2013 10:53

Jihoooooooooo
Idag är det sista cellgiftbehandlingen. Känns så skönt:) lycka!!!
10 april ska jag på röntgen och planera strålningen, till sommaren är jag klar:)
Jag känner sådan glädje:)

Nu ligger jag på sjukan och väntar på att cellgifterna ska blandas. Så om tre timmar går jag härifrån från förhoppningsvis sista gången. Inte för att det är otrevligt här, tjejerna är helt underbara. Men för att hoppet ligger på att bli frisk..

Nu blir det ett par tuffa veckor, men vad är väl det. Jag är ju snart klar:)

För övrigt så är det ok, lite seg och lite ont i kroppen. Men för utom det mår jag riktigt bra.

Hoppas att det fina vädret håller i sig nu över påsken. Jag orkar nog inte vara ute, men jag kan ligga inne och titta på solen, dricka kaffe på altanen mm. Glädje, positiv energi!!!

Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards