Alla inlägg den 6 mars 2013

Av cathrine - 6 mars 2013 09:28

Jaha så var det dags för kostisonet och cellgifterna att busa då. Fick sova 1 h mellan kl sex och sju..
Jag vet att det är så här, men glömmer bort det från gång till gång.
Fick ibörjan en insomningstablett som jag kunde ta så jag kunde få sova, men nej då den tas inte.. Ligger i någon låda någon stans:)
Men jag får vila en stund på dagen idag.

Imorgon åker Na till Stockholm med mormor och Kjell, roligt för henne. Då slipper hon vara med mamma som är lite tråkig några dagar nu:)

Iövrigt finns inte så många planer. Måste ta det lugnt och isolera mig lite denna gång. Det var ju inte så bra förra behandlingen när jag behövde läggas in:(
Maria kommer i helgen, skulle gärna vilja träffa henne. Men är tyvärr tveksam att det går, vi får se:)

Annars rullar livet på! Ikväll blir det sprutan som gör att kroppen skriker efter smärta en vecka. Men nu är det bara denna gång och en cellgiftbehandling som ska genomlidas. Fy tusan vad najs:)

Solen skiner ute och jag hör att det verkar blåsa en del. Men en liten kort promenad med vovven bör göras.
Det är aldrig fel med lite frisk luft.
Sedan blir det frukost och soffhäng:)

Ha en bra dag i solen, njut för imorgon kommer kylan igen...

Ps skickar en extra kram till Lena som är i Umeå:)

Ovido - Quiz & Flashcards