Alla inlägg den 16 mars 2013

Av cathrine - 16 mars 2013 17:15

Jaha det blev en tur till ikea för att inhandla sista ramen till stenkakorna.
Känns lite roligt att ha ett barndoms minne sparat. Kommer så väl ihåg när Tolle Boija spelade dessa:) tur att pappa hade dem kvar.

Nere i Birsta tänkte vi springa in en snabbis på Ussport för att se om det fanns några fynd kvar, men nej tack. När vi kom upp så ringlade kön ända ut på parkeringen för att ta sig in i affären. Beslutade oss istället för att åka tillbaka till Härnösand och ta oss en hamburgare på Big boy.

Väl hemma så kikade vi i lite resekataloger. Det blir en resa i juli istället för maj som det var tänkt. Ville åka när Palle fyller 40, men det passar tyvärr inte pga min behandling.

Väntar hela tiden på kallelse till röntgen för planering av strålningen. Hoppas den kommer snart. Vill inte boka resa förrän jag har planen klar ang strålningen. Det är prio ett på tillfrisknandet.

För övrigt mår jag fint idag. Bättre ork och tålamod:) blev lite seg här på em, men det är hanterbart. Känns skönt att få en vecka nu med ett ok mående:)
Får se om orken finns så kanske jag börjar måla matrummet imorgon. Nu har färgburken stått där och tittat på mig i 2 veckor, tror han börjar bli sällskapssjuk:)

Jaja vi får se:)
Ha det gott, kram

Ovido - Quiz & Flashcards