Alla inlägg den 15 mars 2013

Av cathrine - 15 mars 2013 20:10

Redan imorse kändes starten på dagen bättre. Jag tror att det beror på att jag fått sova ganska ok inatt. Första natten sedan cellgifterna som det blev mer än 3 timmars sömn.
Nu börjar det vända:)

Men nu vet jag till nästa gång att det tar nästan 2 veckor efter behandling tills det börjar vända.

En behandling kvar:)

Ja annars har jag pysslat på lite idag, bakat bullar, tvättat, dammsugat och varit på promenad. Det var ganska skönt att få göra något, är ganska less på soffan:(
Men sedan vid halv ett tog energin slut, men vad gör det. Då hade jag hunnit en hel del:)

Vet inte riktigt vad det blir i helgen. Skulle behöva köpa ramen som saknas till stenkakorna. Får se om det blir en sväng neröver:)

Hoppas vädret är lite bättre imorgon. Imorse var det -23 grader, känner mig lite less på denna kyla nu.

Nu blir det fredagsmys med film!

Ovido - Quiz & Flashcards