Alla inlägg den 11 mars 2013

Av cathrine - 11 mars 2013 21:17

Oj så skönt det ska bli att snart krypa ner.
Måendet är ungefär som de senaste dagarna, men i mitten av veckan blir det bättre. Det vet jag:)

Imorse träffade jag Hans-Erik, sedan hem och vila, sedan träff med Olof och sist omläggning av picklinen..
Tyvärr så krockade omläggningen precis när Goa Roger var i krokarna, så typiskt:( men jag får hoppas på att det passar bättre nästa gång!
Ser fram emot en björnkram nästa gång!

Crille har varit här i kväll, lika trevligt som vanligt. Det blev mat och klippning. Patrik och Crille lagade också dammsugaren, Gud så skönt. Då sparade vi in 1500kr!

För övrigt så lunkar livet på, jag tar allt i ett coolt tempo. Det känns faktiskt riktigt bra att bara låta dagen ha sin gilla gång.
Fick ringa ner till onkologen idag för att få ny medicin för biverkningarna av cellgifterna. Tror att min receptlista snart är längre än en toapappersrulle, med papper på alltså! Känns konstigt med tanke på att jag knappt äter Alvedon annars.

Nu blir det lite Dicte och dusch, för att sedan krypa ner tidigt idag.
Sov dåligt igår natt, men idag känns det som det blir en bra natt. Längtar.. Sovgott

Ovido - Quiz & Flashcards