Alla inlägg den 31 mars 2013

Av cathrine - 31 mars 2013 08:29

Snart är påsken slut...
Det har blivit en del påskägg och godis. Eftersom jag har så besvärligt med munnen så har jag själv inte ätit så mycket, men jag kommer ta igen det!

Igår åkte Patrik och Na på bio till Sundsvall. Naiv som jag är tänkte jag att jag åker med. Det är ju vara 2,5 h. Hur gick detta då? Åt skogen, efter en halvtimme låg jag i baksätet på bilen. Snacka om att vara helt bombad. Jag vill så gärna att allt ska vara som vanligt, men jag vet att så är inte fallet.
Jag kanske lär mig när denna resa är slut:)

Förövrigt har det inte hänt så mycket. Vi blev erbjuden att åka på Höga kusten och äta idag, men det får bli en annan dag när smaken har kommit åter och blåsorna är borta.
Det är så god mat där så den vill man gärna känna smaken av.

Jag och Hugo har nyss varit ut en snabbis, solen lyser och det är -11 grader. Men frågan är, hur många är på benen kl 8 (sommartid) en sådan här dag. Tror att många är bakis, men inte jag..
Oh det är så skönt:)

Jag är frukostsugen, men jag tror inte att det blir så poppis om jag väcker Patrik och Na kl halv nio. De gick och la sig vid halv tolv. Själv gick jag och la mig kl nio.
Jaja det är bara att vänta lite.
Ha en fin dag där ute i solen.

Ovido - Quiz & Flashcards