Alla inlägg den 20 mars 2013

Av cathrine - 20 mars 2013 12:34

Idag är det riktigt bra:)
Lite trött och ont i benen, men annars bra. Känns riktigt skönt att få en vecka med ok mående igen.
På tisdag är det sista cellgifterna om allt går som det ska. Tänkte åka ner till Sundsvall denna gång ihopp om att värdena är bra, dvs inga prover innan i Kramfors.

Na är hemma och är sjuk. Hon var hemma igår också, förkyld och feber:( vi håller oss lite ifrån varandra så jag inte blir smittad.
Blir jag det så blir jag det. Inte mycket att göra, men man kan försöka hålla lite avstånd.

För övrigt rullar allt på!
Poar på lite hemma, lite med Stadsfesten osv. Om Na är pigg imorgon tänkte jag åka till Härnösand. Men är hon sjuk stannar jag nog hemma..

Nej nu måste jag ut i solen/blåsten!
Ha det så gott där ute...

Ovido - Quiz & Flashcards