Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

Fredagskväll

Av cathrine - 22 mars 2013 22:22

Ja då är det dags att gå och lägga sig:) skönt!! Natten som var sov jag inte så mycket, vaknade kl två sedan var det kört:( men jag tänkte ta igen det nu. Att lägga sig kvart över tio en fredag känns helt ok faktiskt.

Här har det inte hänt något speciellt sedan sist. Igår var jag ner till mamma en sväng, skjutsade henne till läkaren. Sedan blev det en fika på Tullporten med mamma & Na.
När vi kom hem så åkte jag och lillgumman och tvättade bilen. Så nu törs jag knappt köra den. Den är ju så fin när den är nytvättad:)

Idag har jag bara slöat! Det enda vettiga jag gjort är en promenad och tvättat en maskin. Snacka om att slöa:) Hugo har också slöat i soffan med mig idag, trevligt med sällskap! Men det känns helt ok att vila, törs inte göra annat för då "skäller" Roger på mig!

Imorgon kommer Nicke, han ska sova hos oss. Känns som det var länge sedan.. Det ska bli jätte roligt, men den jag tror längtar lite extra är Na.

Förövrigt tänke vi bara softa i helgen. Ladda batterierna inför nästa vecka.
Hoppas på lite sol imorgon, det gör så mycket för måendet.
Ha en mysig helg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards