Alla inlägg den 16 november 2012

Av cathrine - 16 november 2012 17:08

Men oj vad det känns skönt att det är fredag:)
Ikväll blir det soffhäng medans dottern är på tjejkväll med spa.
Tror inte att det blir något speciellt i helgen, det känns skönt att bara koppla av.


Igår skrattade jag bara åt eländet med bilen. För 3 veckor sedan köpte vi 4 nya vinterdäck, igår när jag tankade råkade jag köra in i en kant och däcket sprängdes.Ja då var det bara att åka och köpa ett nytt däck igen. Kunde bara skratta åt eländet. Vad är kostnaden för 5 vinterdäck på en månad genomfört med att vara sjuk. Jag kan säga att jag knappast bryr mig om pengarna nu.


Det är otroligt vilken vändning livet har tagit. Jag tycker att tex tjafsa hemma känns bara onödigt, pengar är inte heller det viktigaste mm. Det viktiga är livet:) Må gott, njuta av att umgås med familjen, åka på utflykt om man känner för osv. Ja en sak är säker och det är att jag tror att man kommer att uppskatta livet ännu mer efter denna resa.


Nä nu tar vi helg.
Njut av varandra och vad helgen har att bjuda på:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards