Alla inlägg den 26 november 2012

Av cathrine - 26 november 2012 19:40

Imorgon är det födelsedag och sjukhusdag.
Känner mig lite nervös inför mötet imorgon. Jag som har varit så kaxig, börjar nu känna mig liten. Känner oro inför tredje röntgen, om det skulle visa sig att jag har metastaser i ryggen. Ber till gud(fast jag inte tror på honom) att de inte hittar något. Jag har bestämt mig för att se min dotter växa upp, bli arg när hon kommer hem med sin kille, första buset osv.
Detta måste jag bara uppleva!


Jag kan tänka mig att det bli massor av info imorgon, så jag får försöka sova gott inatt så jag hänger med imorgon...
Inatt kunde jag inte sova:( Ju längre tiden går ju mer oro blir det i kroppen. Det är straffet för jag varit så kaxig. Rätt åt mig, nu får jag lära mig att vara lite mer ödmjuk:)


Ja ja , nog om detta. Hade inte så mycket info idag, men säkert desto mer efter imorgon.
Jag tycker att det är roligt att några familjemedlemmar uppskattar min blogg. Jag tror att visst kan det bli för mycket av allt bloggande, men det är också en bra informationskanal. Ibland kanske man inte mår så bra så att man inte orkar förklara i telefonen flera gånger om dagen även fast man är otroligt glad att så många bryr sig om mig. Så då är ju bloggen perfekt...


Nej nu kommer gubben och behöver hjälp:)
Återkommer efter morgondagen:)
Sov gott

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards