Alla inlägg den 19 november 2012

Av cathrine - 19 november 2012 17:24

En arbetsdag har passerat igen.
Fy vad trött jag var i morse, men när jag väl kom upp så gick det ganska ok..

På jobbet planerar jag skyltsöndag, men det inte så bra. Jag vet inte om det beror på mig.. Troligtvis så är det så. Har inte samma drivkraft just nu.

Imorgon har jag bokat tid på klippoteket för att kolla på peruk. Känns både bra och dåligt. Det gäller att hitta en frisyr som man gillar, och det är inte min grej att ha samma frisyr en längre tid. Byter gärna varje gång jag klipper mig:)
Men den kanske blir så snygg så jag kommer att köra med den i flera år. :)

Till helgen ska jag julskylta i mammas butik, lika mysigt varje år. Känns konstigt att snart "bara" ha ett heltidsjobb, och inte heltid plus extra jobb.
Fast jag måste erkänna att det känns faktiskt ganska ok ändå, med tanke på omständigheterna.

Nu ska jag krypa upp i soffan under en filt ett tag.
Kram på er där ute

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards