Alla inlägg den 17 november 2012

Av cathrine - 17 november 2012 19:40

Igår bestämde vi oss för att bara vila idag..
Hur bra gick det då? Inte så bra..
Vaknade imorse med otrolig smärta bröstet sedan städningen igår, tänkte att jag bara skulle göra lite chokladmousse till efterrätt. När jag nu sätter mig så kommer min man och säger: Du säger hela tiden att du inte vill dö, men jag börjar tveka. Du jobbar ju ihjäl dig.


Nej då, jag har bara gjort 3 sorters kakor, chokladmousse, hemmagjord pizza, pannbiffar, handlat och klippt bonussonen. Jag kan lova att bakslaget kommer imorgon, men nu känns det skönt att det är gjort...


Nu är det Timrå på tv:n. Just nu leder de med 3-0, kämpa på Timrå:)
Kl åtta är det Så mycket bättre, Magnus Ugglas dag...Kan bli en bra kväll:)


Hoppa att ni har det bra hos er, tänker på "Lilla jag" som skulle kolla en knöl förra torsdagen. Undra hur det gick... Läser du min blogg så kan du väl berätta.


Kryp nu upp i soffan med era nära och kära, det tänker göra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards