Alla inlägg den 21 november 2012

Av cathrine - 21 november 2012 20:18

Vad tiden går långsamt.
Idag fick jag reda på att svaret på skelettröntgen finns nere i Sundsvall, men jag får det inte pga att en läkare måste ge mig det.. Jag får svaret på tisdag..
Ja då började det snurra igen då, varför inte bara ge mig svaret. Nu känns det som det är ett dåligt svar, därav de inte vill ge mig det på telefonen.
Jag läser och läser vad det betyder om cancern har spridit sig, men gillar inte svaren.
Önskar att jag hade en läkare intill mig som kunde svara på mina frågor.
Blir galen på denna väntan!

Det har nu gått två månader sedan detta startade, varför ska allt ta sådan tid?

Tror att jag blir galen snart...Det syns inte utanpå mig men det känns lite tufft nu.

Idag känner jag mig inte motiverad att skriva, får bli mer en annan dag. Trevlig kväll

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards