Alla inlägg den 23 november 2012

Av cathrine - 23 november 2012 13:13

Idag tog jag en halvdag semester.. Känner mig lite låg idag. Denna väntan börjar tära på mig.
Fick idag reda på att de ser en skugga på en ryggkota, men de vet inte vad det är. Så nu blir det en ny röntgen, fast i Umeå denna gång.
Nu håller jag tummarna att det är en ryggskada sedan en bilolycka istället för metastaser..
De kan inget säga ännu:(
På tisdag är det dags att planera min behandling. Känns bra:)
Imorgon ska jag julskylta hos mamma och på söndag kommer pappa och Eva och firar min födelsedag.

Idag träffade jag min faster Britt på stan, hon är för gullig och omtänksam :)

Nu ska jag sätta på en kopp kaffe till min dotter och man kommer hem. Patrik skulle sluta tidigare idag, eller rättare sagt jobba hemifrån på em.

Ha en trevlig helg alla vänner därute:)

Ps: Lägger in en bild sedan familjen var i Turkiet i sommar. Längtar till vi kan åka igen:) jag vill ha sommar...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards