Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Snart Måndag

Av cathrine - 25 november 2012 21:18

Ja då börjar helgen gå mot sitt slut.

Helgen har varit ok..

I lördags var jag hos mamma och jobbade, skyltade lite jul.

Idag söndag så har det varit lite nytta, mat på nya Thai restaurangen och främmande av pappa & Eva.

Tyvärr så passade inte thairestaurangen mig:( Jag har varit på några få som är riktigt bra, en finns i Östersund. Grymt god mat...Tror jag måste åka upp dit snart.


I går firade mamma och Kjell mig & idag firades jag av pappa & Eva. Har fått fina presenter i två dagar. Jag skulle kunna säga att jag har det riktigt bra med att bli firade i tre dagar. På tisdag är det både födelsedag och sjukhus dag. 

Sedan är det bara att vänta på att få komma på röntgen i Umeå. Har ganska ont i ryggen hela tiden, hoppas verkligen att det är en skada "Bara".  Och hoppas att behandlingen startar inom några dagar..


Imorgon är det morgonmöte, och jag har inte förberett något:( Tycker bara att det är trevligt att möta medlemmarna ibland även fast man inte har något speciellt att säga:) Ibland känns det ensamt på jobbet, men då får jag njuta lite extra av de gånger jag får sällskap.

Snart är det skyltsöndag också. Har en del kvar att förbereda, men jag får fixa det till veckan:)


Nej nu blir det lite soffhäng.

Sov gott där ute:)

Skänker en extra tanke till en drabbad kvinna som jag fick höra om idag. Håller tummarna att det ska gå bra för oss båda.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards