Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Inga metastaser

Av cathrine - 30 november 2012 21:50

Det var inga metastaser i ryggkotan:)
Snacka om att göra denna fredag till en riktigt bra dag..
Det var en ryggskada i kotan sedan troligtvis bilolyckan för många år sedan. Nu har jag fått svar på varför jag har ont i ryggen... Kanske jag måste ta mig i kragen och börja träna när behandlingen är klar till våren. Jag som inte gillar att träna, men det finns mycket man inte gillar men som måste genomföras
ändå. Detta får väl bli en sådan sak...

Jag hoppas verkligen att jag kommer att må bra under behandlingen så jag kan jobba, skulle bli så tråkigt att vara hemma 4 månader..

Idag har jag pysslat lite inför skyltsöndag. Nu är det bara att hålla tummarna för att det inte snöar, regnar eller blåser för mycket. Om det gör det så får jag problem med mina japanska lyktor.

Imorgon blir det en mysdag, och förhoppningsvis kommer Crille hem och äter:)

Nej nu måste jag kolla på Gustafsson 3 tr. Pappan där är ju roligast:)

Trevlig första advent:)

 
 
Ingen bild

Anna L

30 november 2012 22:25

Härligt att höra Cattis! Kram

cathrine

1 december 2012 07:53

Kram

 
Ingen bild

Marie

30 november 2012 22:47

Fantastiskt att höra! Jag blir så glad för din skull! :)

cathrine

1 december 2012 07:52

Tack:)

 
Ingen bild

Katrin

30 november 2012 22:50

Åh vad glad jag blir för din skull. Hoppas vädret håller sig i schack på söndag :-)

cathrine

1 december 2012 07:52

Ja jag håller tummarna:)

 
Ingen bild

Fia

30 november 2012 22:58

Så härligt pånågevis ändå, synd att du har en skada på ryggen MEN det var ju en sak som går att träna upp.
Håller alla tummar å tår ang detta!!
Vi ses på söndag :-)
// Fia.

cathrine

1 december 2012 07:52

Jag tycker det känns bra...
Klart vi ses på söndag:)
/c

 
Ingen bild

Anne Marie

1 december 2012 09:17

Underbart Catrine!!!
Ha en fin 1,a Advent!!
A-M

cathrine

1 december 2012 13:11

Detsamma:)

 
Ingen bild

lilla jag

1 december 2012 09:29

Vad härligt att höra :-D

cathrine

1 december 2012 13:10

:)

 
Ingen bild

Mia

1 december 2012 17:24

Åh vad skönt att det inte var metastaser!! :-)

cathrine

1 december 2012 18:35

Jätte skönt:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cathrine - 15 november 2020 09:53


Ser att jag ej skrivit något här på 3 år. Tiden går.. Och hur ser tiden ut då, jo det har faktiskt varit varierande perioder under åren efter behandlingen. Jag äter fortfarande tamoxifen, 3 år kvar. Jag jobbar heltid, men har ett flexibelt jobb. O...

Av cathrine - 7 oktober 2017 22:54


Idag har vi gjort Övik. Lillgumman skulle färga håret så då fick jag o gubben ta en shoppingtur. Ojoj vilken dyr tripp det blev. 4000kr fattigare kommer man hem som. Jaja , man ska unna sig också. Förr har jag snålat och sparat för att det kan var...

Av cathrine - 6 oktober 2017 22:33

Inser nu att att det är jätte länge sedan jag var in på bloggen. Mycket har hänt.. Har bytt arbete sedan 1,5 år, jobbar på ett behandlingshem på Svanö. Ett givande jobb där jag känner mig uppskattad. Köpt ny bil, dottern har gått ur nian, ett par...

Av cathrine - 19 juni 2015 18:36

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev en rad. Livet rullar på, likaså jobbet. Blev erbjuden fast jobb på krambo/påstan när projektet går ut i höst. Skönt..Annars så händer det inte så mycket. Jobbar, både på jobbet o hemma.Sista bilden var rivnin...

Av cathrine - 1 februari 2015 19:47

Herregud vad det snöar.Gillar vintern men jag gillar inte att skotta. Hoppas det slutar snart...Igår var vi upp till Sollefteå en sväng. Det blev besök på Norrfrid för shopping o fika. Saft, senap, en våg mm. Idag har det pysslats hemma, ångrar...

Ovido - Quiz & Flashcards